Wij gebruiken cookies om uw ervaring beter te maken. Om te voldoen aan de cookie wetgeving, vragen we uw toestemming om de cookies te plaatsen. Meer informatie.
RETOURZENDINGEN
Heb je een klacht of wil je iets retourneren, lees dan eerst onderstaande:
Heb je een Klacht:
Neem dan contact met ons op via het e-mailadres sales@snarenshop.nl. We zullen binnen 2 werkdagen een inhoudelijke reactie geven op je klacht en een oplossing voordragen.
Retourzendingen
Omruiling:
Indien na e-mail overleg is afgesproken dat een artikel door Snarenshop wordt omgeruild, dan zijn de kosten voor het verzenden van de snaren van de klant naar Snarenshop toe voor rekening van de klant. De retourzending van Snarenshop naar de klant zijn dan voor rekening van Snarenshop.
Indien een klant desondanks een retourzending ongefrankeerd opstuurt naar Snarenshop, dan wordt deze onherroepelijk geweigerd. De zending wordt vervolgens ongefrankeerd retour afzender gestuurd.
Retouren:
Na ontvangst van de goederen wordt het bedrag binnen 5 werkdagen teruggestort. Retourzendingen kunnen (uitsluitend gefrankeerd) verstuurd worden naar:
Snarenshop.nl
Belder 25
4704 RK Roosendaal
Telefoon: 0165-395195
Email: sales@snarenshop.nl
Stuur ook een kopie van de bestelbevestiging mee als je je goederen terugstuurt. Stuur ook mee wat de reden van retour is.