Veelgestelde vragen

 

Ik heb zojuist iets besteld, kan nog iets aan mijn bestelling toevoegen?

We kunnen helaas geen mutaties doen in reeds geplaatste bestellingen. De beste optie is het volgende: plaats een nieuwe bestelling en kies bij verzending voor 'Afhalen in showroom'. Er worden dan geen extra verzendkosten in rekening gebracht. Wij zorgen er dan voor dat beide bestellingen als 1 pakket worden verzonden. Stuur een mailtje naar sales@snarenshop.nl als je twee bestellingen in 1 zending verzonden wilt hebben. Dit is natuurlijk enkel mogelijk als je bestelling nog niet verzonden is. 

Ik heb besteld maar geen orderbevestiging ontvangen

Onze webshop stuurt geautomatiseerde emails als een order wordt geplaatst. Mails verzonden naar Hotmail en Outlook adressen willen nogal eens in een spamfilter verdwijnen. Check daarom je map ongewenste email voor de zekerheid. Twijfel je toch? Geen probleem, stuur even een mailtje naar sales@snarenshop.nl en wij checken of je bestelling goed is binnengekomen.

Het artikel staat op de website maar kan (nog) niet besteld worden

Voor sommige nieuwe artikelen, maar soms ook bestaande artikelen geldt soms een langere levertijd. Als er geen indicatie leverdatum bij het artikel staat kun je je emailadres achterlaten in het daarvoor bestemde veld. Zodra de nieuwe voorraad binnen is krijg je automatisch een bericht in je mailbox.

Waarom hebben verschillende artikelen verschillende verzendkosten?

De artikelen in onze shop krijgen verzendkosten toegewezen op basis van gewicht of het formaat. We proberen alles zo voordelig mogelijk te verzenden, maar soms laat het gewicht of formaat van een artikel dat niet altijd toe. Bestel je 1 artikel, dan gelden de portokosten die bij dat artikel vermeld staan. Bestel je meerdere artikelen dan gelden de hoogte portokosten van een van de artikelen in je bestelling.

Mijn bestelling is (nog steeds) niet binnen

Je krijgt een bevestiging op het moment dat wij de bestelling versturen. Op werkdagen voor 16:00u is dat dezelfde dag, bestellingen in het weekend geplaatst worden op maandag verzonden. postNL levert doorgaans binnen 1 of 2 dagen af. Afhankelijk van de regio kan het soms wel 6-8 (maximaal) duren voordat een envelop aankomt. We hebben daar helaas geen invloed op. Is je bestelling na lang wachten helemaal niet binnen gekomen? Neem dan even contact met ons op.

Ik heb net een bestelling geplaatst maar de betaling is niet goed gegaan

Het kan zijn dat er iets mis gaat bij het afronden van de betalling van je bestelling. Dit kan verschillende oorzaken hebben, zoals een eventuele storing bij onze betaalprovider MultiSafePay. Als je de betaling niet hebt kunnen afronden kun twee dingen doen:

  1. Onze betaalprovider stuurt binnen ongeveer een halve dag een betaalreminder waarmee je de betaling alsnog kunt afmaken.
  2. Mocht je het toch eerder nog een keer willen proberen? Plaats gewoon een nieuwe bestelling en reken deze af via onze checkout. Wij zullen de eerdere bestelling dan annuleren. Mocht je voor de eerder bestelling toch een betaal-reminder krijgen, dan kun je deze gewoon negeren.

Kan ik mijn bestelling ook bij jullie afhalen?

Ja dat kan, tijdens kantooruren. We hebben alleen geen pin-automaat om de bestelling met je af te rekenen. Bestel daarom, vooraf aan je komst, eerst via onze webshop en kies bij het afrekenen voor 'Afhalen in showroom'. Er worden dan geen portokosten in rekening gebracht. Bel of mail wel even vooraf aan je komst naar ons bedrijf zodat we zeker weten dat er iemand aanwezig is om je te ontvangen.

NIEUWSBRIEF

Wil je op de hoogte blijven van het laatste nieuws en regelmatig aanbiedingen van ons ontvangen? Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief!